2010. október 23., szombat

Ablak





5 megjegyzés:

  1. Egy kicsikét komor, de gyönyörű...

    VálaszTörlés
  2. érdekes, rám nem komoran hat. egyszerüen csak nagyon szép! abból a fajta szépségbäl, amely fájdalmasan szép tud lenni,a nélkül, hogy az ember megtudná magyarázni, miért is szép....

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm észrevételeiteket.
    Szombaton elmentünk Homoródszentpálra, annak ellenére, hogy a fotóklubunk táborából nem lett semmi. Az iskola mellett megálltam és tőle nem messze megpillantottam egy elhagyott épületet.
    Bementem, körülnéztem, néztem és nem láttam semmit. Aztán csak megpillantottam egy érdekes formát és ez lett az eredmény.
    A falúban sétálva megtudtam a 65 éves Tóth Ernő, helybéli lakóstól, hogy az épület a hajdani Papp Gábor tulajdona volt, egy kúria, amit a volt TSZ-re hagyatékozott, hogy őt eltemettessék.

    VálaszTörlés
  4. Extraordinarily beautiful photo
    Congratulations!

    VálaszTörlés